Rabaty
W naszym systemie zniżek oferujemy dwa rodzaje rabatów: polecenia nowych klientów oraz zniżka stałego klienta. O tym w jaki sposób działają te rabaty informujemy poniżej.
Polecenia nowych klientów
Każda osoba, która założy konto na naszej stronie ma nadany unikatowy kod poleceń w formacie R-XXXXXXXXXXXX (R- i 12 losowych znaków: cyfr lub dużych liter). Kod ten jest dostępny w zakładce Polecenia po zalogowaniu do panelu klienta.
Aby polecić nowej osobie nasze obozy wystarczy przekazać jej swój kod polecenia w dowolny sposób (E-mail, SMS, Messenger, WhatsApp itd.) i poprosić żeby użyła go podczas składania zamówienia na stronie.
Jeżeli kod polecenia jest poprawny i osoba, która go użyła kwalifikuje się do rabatu, to zarówno osoba polecająca (właściciel kodu) oraz osoba polecana (nowy uczestnik) otrzymają po 100 zł rabatu. Rabat przyznawany jest w formie kuponu, który osoba polecająca może wykorzystać w dowolnym zamówieniu, a osobie polecanej jest on automatycznie przypisywany do nowo utworzonego zamówienia.
Polecenie będzie ważne tylko jeżeli:
- osoba polecająca ma przynajmniej jedno aktywne zamówienie na swoim koncie,
- uczestnik tworzący nowe zamówienie z kodem nie brał udziału w naszych imprezach i nie był wcześniej polecany.
Nie ma limitu ilości poleceń, za każdą nowo poleconą osobę przyznawany jest rabat w wysokości 100 zł. W jednym zamówieniu można wykorzystać dowolną ilość kuponów rabatowych.
Zniżka stałego klienta
Dla stałych klientów, czyli uczestników którzy wzięli udział w przynajmniej jednym organizowanym przez nas wyjeździe mamy również przygotowaną zniżkę w wysokości 100 zł.
Zniżka nalicza się podczas składania zamówienia, po wybraniu uczestnika z listy. Jeżeli z jakiegoś powodu zniżka nie pojawia się w podsumowaniu zamówienia, prosimy o kontakt z naszym biurem.